Dette er en skildring av mennesker som i en eller annen forbindelse oppholder seg i Trondheim, for kort eller lang tid. Noen bor her, noen er på besøk, andre er her som turister. Felles er at de i et tidsrom er en del av byen. Samstundes med at de er her og opplever den, er de også med på å forme den, og gi byen innhold og uttrykk.

torsdag 27. oktober 2011

Dokkhuset





Onsdag 26. Oktober, Dokkhuset





Solsiden varmes i gylden høstsol, og inne i Dokkhuset begynner deltagere og foredragsholdere å samle seg for NTNU's Media Acts 2011.







Audiovisuelle forberedelser tilrettelegges for anledningen av representant fra Trøndertun Folkehøyskole på Melhus.









Tina Kruse overser forberedelsene til foredrag, konsert og servering i dag.
Jeg kan kalles freelance i kulturarbeid smiler Tina. Hun jobber for flere institusjoner innen faget i Trondheim.




Media Acts 2011 går over tre dager og arrangeres av Institutt for kunst og mediavitenskap ved NTNU;
Aud Sissel Hoel tilrettelegger for å holde sitt åpningsforedrag. 



Tina er fra Oslo, og kom til Trondheim for syv år siden.
Det skjedde i de dager jeg gikk på Toneheim folkehøyskole på Hamar, at jeg var på besøk i Trondheim. Jeg følte meg bare hjemme her med en gang, og tenkte at dette er min by; her skal jeg bo :)




Anne Gjelsvik er leder for årets internasjonale konferanse, og ønsker deltagere velkommen sammen med kolleger fra NTNU. Dokkhuset passer godt som åpningsarena første dag, og så er det duket for en rekke foredrag og samlinger på Nova konferansesenter, i morgen og fredag.






















Bandet PELBO spiller i konsertlokalet på Dokkhuset, før turen går videre til Samfundet for kveldens andre opptreden.































Nikon D3, Nikkor afs 50/1.4g




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar